[Оновлення ділянки]
* "Блискучі бочки доброти". Проходячи уздовж коридорів, плаваючі бочки з'являються з невисокого повітря. Деякі з них білі, інші - зелені, але коли я отримую досить близько, щоб торкатися, вони зникають, і я як-то відчуваю ... краще ?!
Білі бочки, здається, пропонують мої тіла регенеративні здібності, коли я зосереджуюсь дійсно, дуже важко. Зелені бочки, здається, полегчають мій дух; внизу в цих проклятіх тунелях.
...
Я просто знайшов спосіб обійти ці галасливі лазерні пастки. У деяких приміщеннях є перемикачі, що іноді вимикають ворота. Це полегшить мені обійтись, не створюючи занадто багато шумів.
[Ділянка]
Ви прокидаєтесь до гучного звучання електрики та запаху сирих старих газет.
Ви знаходитесь в підвалі без будь-якої підказки, чому і як ви тут.
Ваше бачення зникає знову.
...
Через деякий час ви відновите свідомість. Все заплутано, ти встаєш і озираєшся. Єдина річ, яку ви як-небудь пам'ятаєте, полягає в тому, що з'явився світлий ключ і підйомний вал.
...
Ви чуєте, як розриває метал і вискакує мотори, що резонують важкими кроками.
Ви маєте намір з'ясувати, чому ви тут, і як повернутися додому знову.
[Поточний етап прототипу (v1.1)]
* Нова функціональність додана для взаємодії з лазерними воротами.
* Ця версія повинна тепер працювати досить добре на столах, масштабувати інтерфейс користувача.
Всередині меню, під описом інформації, тепер є можливість відображати процес аргументації AI (перемикання налагодження).
Як тільки я завершив свою поточну дослідницьку роботу, робота відновиться на новому рівні та коректування поточного.
Звернення щодо рівня складності навіть на цьому етапі високо цінується. Бажано і побажання та пропозиції, з яких напрямків рухатися звідси! Просто відпустіть мені повідомлення.
[Попередній етап прототипу (vs1.0)]
Версія цієї гри знаходиться в ранньому стані, ледь містить щось, що відображає остаточний вміст. Він відтворюється та оптимізований для смартфонів.
[Нагороди отримані]
Гра виграла Конкурс мобільних додатків для країн СНД у 2014 році (http://cis-mobileapp.deib.polimi.it/) на основі включених методів обчислювальної розвідки, більше про методи, що далі в розділі "Техніка". Конкурс розміщується в IEEE Computational Intelligence Society (http://cis.ieee.org/).
[TECH STUFF]
Поточна версія містить активи на основі демо-версії Unity (http://unity3d.com/learn/tutorials/projects/stealth), щоб проілюструвати ідею та створити перший прототип.
У цьому прототипі використовується когнітивна архітектура, розроблена для управління NPC грі, і використовує реактивний планувальник (POSH-sharp) для управління ними. Пізніша версія дозволить просте зміна поведінки NPC. Усі агенти керуються мотиваційною моделлю, що пропонує недетерміновану поведінку (в основному її гнучкість та менш передбачувану поведінку).